Reklamacje i zwroty
Reklamacja produktu
Mimo wszelkich starań czasem zdarzy się jakiś problem z zamówieniem lub produktem. Niestety nie da się w 100% zapobiec zwykłym pomyłką. Zawsze reklamację rozwiązujemy wraz z klientami i nie pozostawiamy Was z problemem.
Jeśli reklamacja wynika z innego powodu, na przykład uszkodzenia przesyłki lub defekcie zewnętrznym produktu, prosimy o pilny kontakt.
Zwrot produktu
Do 14 dni od daty otrzymania zamówienia możecie zwrócić część lub całość zamówienia. Prosimy uważnie przeczytać poniższe instrukcje aby zwrot przebiegł bezproblemowo:
- Formularz zwrotu można pobrać tutaj.
- Koszty przesyłki pokrywa klient.
- Zwrot można dokonać poprzez wysyłkę na adres QDarc Rafał Furman Gliwicka 179D / 11 Katowice 40-859.
- Za bezpieczne i kompletne spakowanie przesyłki odpowiada klient. Jeśli produkty zostaną uszkodzone lub zagubione z powodu niedbałego spakowania możemy zaniżyć kwotę zwrotu.