Reklamacje i zwroty

Reklamacja produktu

Mimo wszelkich starań czasem zdarzy się jakiś problem z zamówieniem lub produktem. Niestety nie da się w 100% zapobiec zwykłym pomyłką. Zawsze reklamację rozwiązujemy wraz z klientami i nie pozostawiamy Was z problemem.

Jeśli reklamacja wynika z innego powodu, na przykład uszkodzenia przesyłki lub defekcie zewnętrznym produktu, prosimy o pilny  kontakt.

 

Zwrot produktu

Do 14 dni od daty otrzymania zamówienia możecie zwrócić część lub całość zamówienia. Prosimy uważnie przeczytać poniższe instrukcje aby zwrot przebiegł bezproblemowo:

  • Formularz zwrotu można pobrać tutaj.
  • Koszty przesyłki pokrywa klient.
  • Zwrot można dokonać  poprzez wysyłkę na adres QDarc Rafał Furman Gliwicka 179D / 11 Katowice 40-859.
  • Za bezpieczne i kompletne spakowanie przesyłki odpowiada klient. Jeśli produkty zostaną uszkodzone lub zagubione z powodu niedbałego spakowania możemy zaniżyć kwotę zwrotu.